google-site-verification: google0ddd006e6a1a369f.html Jom ke...: Trace Mineral By Revell

Trace Mineral By Revell

Concentrace Trace Mineral Drops


The Most Powerful, Natural, Health Giving, Trace Minerals In the World
TITISAN KEHIDUPAN ANDA SETIAP HARI!

Concentrace Trace Mineral Drops adalah titisan mineral TRACE yang pekat dan mengandungi 44 jenis trace mineral yang seimbang dan mudah diserap; dimana mineral-mineral tersebut walau dalam quantiti yang amat sedikit tetapi amat penting didalam segala tindakbalas kimia badan kita. Tanpa mineral-mineral tersebut, badan akan cenderung mendapat penyakit.

100% NATURAL (BUKAN MAN-MADE) BUKAN UBAT, TETAPI ZAT ASAS SESUAI UNTUK SEMUA PERINGKAT UMUR DAN DISAHKAN HALAL (IFANCA).


Ianya juga disahkan Kementerian Kesihatan Malaysia bahawa ianya adalah zat asas dan bukan ubat.



Tablet trace mineral.
Rumusannya seimbang, gabungan 44 mineral surih dari air tasik Great Salt lake bersama 2 herba terpilih iaitu alfalfa dan kelp (sejenis rumpair). Ia mudah larut dalam air, sekalipun air dingin. Jadi, anda akan rasa kenikmatannya sambil alami perbezaannya.



Tablet Alfa-Kelp.
Mengambil rumusan Tablet Alfa-Kelp setiap hari boleh membantu meningkatkan stamina bagi yang aktif bersukan. Tablet Alfa-Kelp menggabungkan 44 mineral surih bersama 2 herba terpilih iaitu alfalfa dan kelp (sejenis rumpair) termasuk tambahan mineral surih. Biarkan tablet Alfa-Kelp memainkan fungsinya. Dirumuskan untuk lelaki dan wanita.

No comments:

Post a Comment